DESPRE NOI
Organizațiile eficiente de astăzi sunt constituite din echipe
puternice, conduse după un nou model de management și de către o nouă categorie
de lideri. În contextul unui mediu de afaceri aflat într-o continuă schimbare
și expus unor niveluri complexe de riscuri și oportunități, societatea Romprice
activează în domeniul serviciilor de consultantă, animată de pasiunea pentru
lucrul bine făcut și hotărâtă să câștige și să mențină încrederea clienților
printr-un nivel profesional înalt.
Experiența cumulată a consultanților noștri include asistența
privind portofoliile instituțiilor de credit, societăți care gestionează
creanțe, instituții publice, fonduri de investiții, companii internaționale din
domeniul agricol sau alimentar, etc. Consultanța oferită de noi se orientează
pe nevoile și procesele specifice fiecărei categorii de clienți, iar implicarea
în proiecte din domenii diverse ne-a adus un plus de dinamism.
Echipa noastră, formată din experți tehnici judiciari și
evaluatori autorizați ANEVAR cu o experiență vastă în domeniul evaluării,
înțelege că toți clienții așteaptă un nivel ridicat de profesionalism din
partea consultantului și se asigură mereu că identifică corect nevoile acestora
în vederea îndeplinirii cu succes a misiunii de evaluare. Rapoartele de
evaluare realizate în cadrul societății noastre respectă Standardele de
Evaluare ANEVAR și Codul Deontologic al Profesiei de Evaluator.
Prin integritate, responsabilitate, pasiune și concentrare asupra
succesului, am creat împreună o cultură organizațională care încurajează
diversitatea de opinii și ia cele mai bune decizii pe baza discuțiilor
constructive.
DE CE SĂ NE ALEGI PE NOI
În activitatea oricărei companii apare necesitatea de a apela un consultant specializat, care să-i ofere soluții optime, asigurându-i totodată rentabilitatea.
Consultanța este o activitate vitală în proiectele de creștere și modernizare a companiilor, atunci când se dorește măsurarea performanțelor unui sistem deja existent sau rezultatul unei investiții anterioare. De cele mai multe ori, se pune problema determinării unei valori care să cuantifice modul în care acțiunile unei societăți au impact asupra patrimoniului acesteia, cu alte cuvinte, noțiunea care reflectă imaginea de pe piață a beneficiilor ce rezulta din deținerea unor active.